Forum Forum Drużyny TRZYNASTKA - Kluczbork, Namyslow, Wolczyn, Byczyna Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Modyfikacje Silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Drużyny TRZYNASTKA - Kluczbork, Namyslow, Wolczyn, Byczyna Strona Główna -> Zrób to Sam
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kain
Sierżant
PostWysłany: Wto 11:58, 29 Wrz 2009 Powrót do góry
Sierżant


Dołączył: 12 Lis 2006

Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork/Winchester
Płeć: Mężczyzna

UWAGA!!

Ta modyfikacja jest dla silnika NOWEGO (tj. nie używanego!)
Inne modyfikacje zamieszczę jak bedę miec trochę wiecej czasu.

Pierwsza rzecz którą musimy zrobić przed tą modyfikacją to....
powstrzymać się przed przestrzelaniem nowej repliki Smile
tak tak, to trudne ale ten prosty proces który tu opisze zagwarantuje wam
bezproblemowe i wydłużone działanie Waszego silnika jak również lekki wzrost szybkostrzelności Waszych aeg-ów.

Więc zacznę może od odrobiny teorii Smile

Należy wyciągnąć silnik z repliki (różne repliki mają go zamontowanego inaczej więc nie będę się nad tym rozwodził) i podłączyć go pod źródło proądu o małym napięciu (około 3V byłoby idealnie) i zostawić tak na kilka godzin.
Powodem tej małej operacji jest fakt że gdy użyjemy baterii o dużym napięciu na nowym silniku, pomiedzy kolektorem a szczotkami silnika lecą iskry które erodują na powierzchni szczotek na zawsze zmniejszając wydajność proądową naszego silnika.
Gdy silnik pracuje na małych obrotach, tarcie na szczotkasz spowoduje stopniowe "zużycie" które z kolei spowoduje krzywiznę w szczotkach
dzięki temu dopasują sie one idealnie do kolektora co z kolei da nam najbardziej efektywny przepływ proądu między szczotkami a kolektorem.

Jak to zrobić?

będą nam potrzebne następujące części :
[link widoczny dla zalogowanych]

można je dostać w każdym sklepie który ma jakikolwiek zwiążek z elektrycznością Razz

Baterie użyte tutaj to AA jednak można także użyć baterii C lub D (byłyby w sumie lepszym wyborem)

podłączenie silnika:
[link widoczny dla zalogowanych]

Silnik widoczny na zdjęciu został przymocowany do kawałka drewna za pomoca taśmy izolacyjnej (chyba że chcecie zeby wam zaczął latać po całym pokoju Wink ) i pozostawiony na kilka godzin.

UWAGA!!

Należy się upewnić że kabelki są podłączone w ten sam sposób w jaki byłyby podłączone do AEG-u (silnik musi sie kręcić w tą stronę w którą nakręcałby zębatki)

Efekt:

Zwiększenie zywotności silnika jak i baterii (mniejsza prądożerność)
zwiększenie szybkostrzelnosci o około 30 kulek/min.

Pozdrawiam
Kain


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jańcia
Sierżant
PostWysłany: Wto 16:05, 29 Wrz 2009 Powrót do góry
Sierżant


Dołączył: 23 Gru 2008

Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
Płeć: Mężczyzna

Ciekawa sprawa. Dotarcie szczotek szczególnie nowych w silniku to ważna rzecz. Wiem coś o tym bo jestem z zawodu elektromechanikiem i robiłem już takie rzeczy Smile Powstrzymać się od strzelania na nowej replice to nie jest trudna sprawa, ale co z robić z faktem że często na sklepach przestrzeliwują repliki. Fakt że nie wystrzeliwują całego maga, więc może niema to większego wpływu.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kain
Sierżant
PostWysłany: Wto 18:35, 29 Wrz 2009 Powrót do góry
Sierżant


Dołączył: 12 Lis 2006

Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork/Winchester
Płeć: Mężczyzna

Szczerze to nie zastanawiałem się nad tym Smile

Można zawsze poprosić sklep żeby tego nie robili, albo na innym silniku Very Happy
(jak się im wytłumaczy czemu to napewno zrozumieją, w końcu repliki to spore pieniądze więc chcemy żeby działały jak najlepiej i jak najdłużej)

Ten upgrade także można używać przy wymianie silnika (tuning mocowy) w końcu nowy silnik jest nowy Smile

pozdrawiam
Kain


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
esco
Admin
PostWysłany: Wto 22:36, 29 Wrz 2009 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 07 Lut 2007

Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kluczbork - Wrocław
Płeć: Mężczyzna

Nie zrozumieją i wezmą Cię za kretyna... Serwis tam tak ma. Jedyna rada to kupić robić tak przy zakupie nowego silnika. Ja takowy będę musiał sobie sprawić (kuzyn zapodaj coś z UK - do mojej G) i przetestuje jak to działa.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kain
Sierżant
PostWysłany: Śro 19:26, 30 Wrz 2009 Powrót do góry
Sierżant


Dołączył: 12 Lis 2006

Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork/Winchester
Płeć: Mężczyzna

U mnie nie moeli problemow jak poprosilem zeby wymienili silnik przed przetestowaniem... ehh :/


Cytat:
(kuzyn zapodaj coś z UK - do mojej G)


a masz cos konkretnego na oku?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Drużyny TRZYNASTKA - Kluczbork, Namyslow, Wolczyn, Byczyna Strona Główna -> Zrób to Sam Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare