Home
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kain Sierżant
|
Wysłany:
Wto 11:58, 29 Wrz 2009 |
|
|
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork/Winchester Płeć: Mężczyzna
|
UWAGA!!
Ta modyfikacja jest dla silnika NOWEGO (tj. nie używanego!)
Inne modyfikacje zamieszczę jak bedę miec trochę wiecej czasu.
Pierwsza rzecz którą musimy zrobić przed tą modyfikacją to....
powstrzymać się przed przestrzelaniem nowej repliki
tak tak, to trudne ale ten prosty proces który tu opisze zagwarantuje wam
bezproblemowe i wydłużone działanie Waszego silnika jak również lekki wzrost szybkostrzelności Waszych aeg-ów.
Więc zacznę może od odrobiny teorii
Należy wyciągnąć silnik z repliki (różne repliki mają go zamontowanego inaczej więc nie będę się nad tym rozwodził) i podłączyć go pod źródło proądu o małym napięciu (około 3V byłoby idealnie) i zostawić tak na kilka godzin.
Powodem tej małej operacji jest fakt że gdy użyjemy baterii o dużym napięciu na nowym silniku, pomiedzy kolektorem a szczotkami silnika lecą iskry które erodują na powierzchni szczotek na zawsze zmniejszając wydajność proądową naszego silnika.
Gdy silnik pracuje na małych obrotach, tarcie na szczotkasz spowoduje stopniowe "zużycie" które z kolei spowoduje krzywiznę w szczotkach
dzięki temu dopasują sie one idealnie do kolektora co z kolei da nam najbardziej efektywny przepływ proądu między szczotkami a kolektorem.
Jak to zrobić?
będą nam potrzebne następujące części :
[link widoczny dla zalogowanych]
można je dostać w każdym sklepie który ma jakikolwiek zwiążek z elektrycznością
Baterie użyte tutaj to AA jednak można także użyć baterii C lub D (byłyby w sumie lepszym wyborem)
podłączenie silnika:
[link widoczny dla zalogowanych]
Silnik widoczny na zdjęciu został przymocowany do kawałka drewna za pomoca taśmy izolacyjnej (chyba że chcecie zeby wam zaczął latać po całym pokoju ) i pozostawiony na kilka godzin.
UWAGA!!
Należy się upewnić że kabelki są podłączone w ten sam sposób w jaki byłyby podłączone do AEG-u (silnik musi sie kręcić w tą stronę w którą nakręcałby zębatki)
Efekt:
Zwiększenie zywotności silnika jak i baterii (mniejsza prądożerność)
zwiększenie szybkostrzelnosci o około 30 kulek/min.
Pozdrawiam
Kain
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
jańcia Sierżant
|
Wysłany:
Wto 16:05, 29 Wrz 2009 |
|
|
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 184 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork Płeć: Mężczyzna
|
Ciekawa sprawa. Dotarcie szczotek szczególnie nowych w silniku to ważna rzecz. Wiem coś o tym bo jestem z zawodu elektromechanikiem i robiłem już takie rzeczy Powstrzymać się od strzelania na nowej replice to nie jest trudna sprawa, ale co z robić z faktem że często na sklepach przestrzeliwują repliki. Fakt że nie wystrzeliwują całego maga, więc może niema to większego wpływu.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Kain Sierżant
|
Wysłany:
Wto 18:35, 29 Wrz 2009 |
|
|
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork/Winchester Płeć: Mężczyzna
|
Szczerze to nie zastanawiałem się nad tym
Można zawsze poprosić sklep żeby tego nie robili, albo na innym silniku
(jak się im wytłumaczy czemu to napewno zrozumieją, w końcu repliki to spore pieniądze więc chcemy żeby działały jak najlepiej i jak najdłużej)
Ten upgrade także można używać przy wymianie silnika (tuning mocowy) w końcu nowy silnik jest nowy
pozdrawiam
Kain
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
esco Admin
|
Wysłany:
Wto 22:36, 29 Wrz 2009 |
|
|
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1872 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kluczbork - Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Nie zrozumieją i wezmą Cię za kretyna... Serwis tam tak ma. Jedyna rada to kupić robić tak przy zakupie nowego silnika. Ja takowy będę musiał sobie sprawić (kuzyn zapodaj coś z UK - do mojej G) i przetestuje jak to działa.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Kain Sierżant
|
Wysłany:
Śro 19:26, 30 Wrz 2009 |
|
|
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork/Winchester Płeć: Mężczyzna
|
U mnie nie moeli problemow jak poprosilem zeby wymienili silnik przed przetestowaniem... ehh :/
Cytat: | (kuzyn zapodaj coś z UK - do mojej G) |
a masz cos konkretnego na oku?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|
|