Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
esco Admin
|
Wysłany:
Śro 13:40, 13 Lut 2008 |
|
|
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1872 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kluczbork - Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez esco dnia Śro 13:41, 13 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Borek Moderator
|
Wysłany:
Śro 15:21, 13 Lut 2008 |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 388 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołczyn/13
|
Wydaję mi się, że moglibyśmy to zmodyfikować i zrobić próbna strzelanke na takich zasadach. Nie rozumiem tylko jak jest z wzw. Medyk go opatrzy ale dalej nie może walczyć. To co sie z nim dzieje? Ma sie cofnąć na respa? To po co go leczyć jak i tak musi iść na respa. Może czegoś nie czaję - oświeć mnie ktoś :p
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
esco Admin
|
Wysłany:
Śro 15:23, 13 Lut 2008 |
|
|
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1872 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kluczbork - Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Na milsimach ktore trwaja po 3 dni to ma sens bo WZW mozna ewakulowac i pewnie krocej trwa jego resp niz KIA - 6h. Poza tym KIA idzie od razu na respa a WZW trza ewekuowac - ktos go musi niesc, albo wzias na nosze. To tak samo jak w rzeczywistosci, rannych ewakulujesz, a trupy zbierasz po bitwie WZW jest zywy ale nie moze walczyc i trza sie nin zajac jak kazdym rannym.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Borek Moderator
|
Wysłany:
Śro 15:24, 13 Lut 2008 |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 388 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołczyn/13
|
No to u nas po prostu zrobimy że ewakuowany wzw w odpowiednie miejsce wraca do gry bez respa i byłby sens ewakuacji bo inaczej sie nie opłaca. Oczywiście jeśli chcemy grac realistycznie. Bo łatwiej kogoś wysłać na respa na 15 minut pewnie zajmie to tyle co ewakuacja a w tym czasie drużyna może robić coś innego. Ale jeśli postawimy oddanie rzeczywistości na 1 miejscu za czym jestem to będzie zajebiście.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Borek dnia Śro 15:26, 13 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
esco Admin
|
Wysłany:
Śro 15:36, 13 Lut 2008 |
|
|
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1872 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kluczbork - Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
No dokladnie - z ta ewakulacja bedzie dobre. Np respy wydluza sie do powidzmy 20 min w zaleznosci od dlugosci rozgrywki, a odtransportowanie rannego do jakiegos miejsca od razu przywraca go do gry.
Dobre tez jest wprowadznie, ze ranny moze byc trafiony ponownie, co pogarcza jego stan albo musi losowac karte (nie pamietma jak to jest).
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Borek Moderator
|
Wysłany:
Śro 15:41, 13 Lut 2008 |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 388 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołczyn/13
|
poprostu ponownie losuje karte i musi byc ponownie opatrzony
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
esco Admin
|
Wysłany:
Śro 15:54, 13 Lut 2008 |
|
|
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1872 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kluczbork - Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Tak czy siak fajna sprawa z tymi kartami, moznaby sprobowac na jakiejs strzelance. Moglby sie ktos dowiedziec ile kosztowaloby zalaminowanie takich kartek? Albo przygotowanie calego kompletu juz zalaminowanego w okolocach klb??
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
LASKA Chorąży
|
Wysłany:
Śro 16:42, 13 Lut 2008 |
|
|
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 349 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołczyn
|
troszkę to zagmatwane ale ma dużo plusów - i tak jak mowisz w długiej grze stwarza realizm.Można prubowac.A laminowanie drogie nie jest.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
czesiu Admin
|
Wysłany:
Śro 22:50, 13 Lut 2008 |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 538 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Byczyna\Opole Płeć: Mężczyzna
|
Przykładowo... Zostaję trafiony przez Wasika w nogę
Ok. Jestem lekko ranny... Wasik nie może mnie dobić?
Czy mogę strzelić do Wasika?
Podbiega do mnie medyk? Czy można zabić medyka? Skoro medyk ma mnie opatrywać dosłownie kilka minut. Na małym terenie przy dużej presji ciężka sprawa.
Moim zdaniem trzeba byłoby te zasady mocno przerobić.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
esco Admin
|
Wysłany:
Śro 23:24, 13 Lut 2008 |
|
|
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1872 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kluczbork - Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Zostales trafiony w noge -> padasz na ziemie -> losujeszk karte -> sprawdzasz zegark (po 10 min stan sie pogorsza o jedna range) -> wypadla karta RL -> (w tym momencie mozna cie np dobic) ->postepujesz zgodnie ze wskazaniami na tej karcie... podbiega medyk/teammate -> zostaje trafiony -> pada na ziemie -> losuje karte -> itp
Ranna konczyna mozna delikatnie poruszac ale nie mozna nia walczyc, jesli np. utrzymasz bron w drugiej rece (jesli zostales trafiony w jadna) to mozesz nia grac.
Proste jak budowa cepa. Tylko trza wymyslic co w przypadku WZW, bo to co jest w CCS jest zbyt skomplikowane na nasze ktrotkie rozgrywki.
PROSZE O KARTACH RAN PISAC W ODPOWIENIM TEMACIE!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez esco dnia Śro 23:28, 13 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|