Forum Forum Drużyny TRZYNASTKA - Kluczbork, Namyslow, Wolczyn, Byczyna Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Podręcznik piechura (wedłóg CCS)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Drużyny TRZYNASTKA - Kluczbork, Namyslow, Wolczyn, Byczyna Strona Główna -> Scenariusze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
esco
Admin
PostWysłany: Śro 13:40, 13 Lut 2008 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 07 Lut 2007

Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kluczbork - Wrocław
Płeć: Mężczyzna

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez esco dnia Śro 13:41, 13 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Borek
Moderator
PostWysłany: Śro 15:21, 13 Lut 2008 Powrót do góry
Moderator


Dołączył: 12 Lut 2008

Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołczyn/13

Wydaję mi się, że moglibyśmy to zmodyfikować i zrobić próbna strzelanke na takich zasadach. Nie rozumiem tylko jak jest z wzw. Medyk go opatrzy ale dalej nie może walczyć. To co sie z nim dzieje? Ma sie cofnąć na respa? To po co go leczyć jak i tak musi iść na respa. Może czegoś nie czaję - oświeć mnie ktoś :p

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
esco
Admin
PostWysłany: Śro 15:23, 13 Lut 2008 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 07 Lut 2007

Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kluczbork - Wrocław
Płeć: Mężczyzna

Na milsimach ktore trwaja po 3 dni to ma sens Smile bo WZW mozna ewakulowac i pewnie krocej trwa jego resp niz KIA - 6h. Poza tym KIA idzie od razu na respa a WZW trza ewekuowac - ktos go musi niesc, albo wzias na nosze. To tak samo jak w rzeczywistosci, rannych ewakulujesz, a trupy zbierasz po bitwie Smile WZW jest zywy ale nie moze walczyc i trza sie nin zajac jak kazdym rannym.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Borek
Moderator
PostWysłany: Śro 15:24, 13 Lut 2008 Powrót do góry
Moderator


Dołączył: 12 Lut 2008

Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołczyn/13

No to u nas po prostu zrobimy że ewakuowany wzw w odpowiednie miejsce wraca do gry bez respa Smile i byłby sens ewakuacji bo inaczej sie nie opłaca. Oczywiście jeśli chcemy grac realistycznie. Bo łatwiej kogoś wysłać na respa na 15 minut pewnie zajmie to tyle co ewakuacja a w tym czasie drużyna może robić coś innego. Ale jeśli postawimy oddanie rzeczywistości na 1 miejscu za czym jestem to będzie zajebiście.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Borek dnia Śro 15:26, 13 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
esco
Admin
PostWysłany: Śro 15:36, 13 Lut 2008 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 07 Lut 2007

Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kluczbork - Wrocław
Płeć: Mężczyzna

No dokladnie - z ta ewakulacja bedzie dobre. Np respy wydluza sie do powidzmy 20 min w zaleznosci od dlugosci rozgrywki, a odtransportowanie rannego do jakiegos miejsca od razu przywraca go do gry.

Dobre tez jest wprowadznie, ze ranny moze byc trafiony ponownie, co pogarcza jego stan albo musi losowac karte (nie pamietma jak to jest).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Borek
Moderator
PostWysłany: Śro 15:41, 13 Lut 2008 Powrót do góry
Moderator


Dołączył: 12 Lut 2008

Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołczyn/13

poprostu ponownie losuje karte i musi byc ponownie opatrzony

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
esco
Admin
PostWysłany: Śro 15:54, 13 Lut 2008 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 07 Lut 2007

Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kluczbork - Wrocław
Płeć: Mężczyzna

Tak czy siak fajna sprawa z tymi kartami, moznaby sprobowac na jakiejs strzelance. Moglby sie ktos dowiedziec ile kosztowaloby zalaminowanie takich kartek? Albo przygotowanie calego kompletu juz zalaminowanego w okolocach klb??

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
LASKA
Chorąży
PostWysłany: Śro 16:42, 13 Lut 2008 Powrót do góry
Chorąży


Dołączył: 14 Lis 2007

Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołczyn

troszkę to zagmatwane ale ma dużo plusów - i tak jak mowisz w długiej grze stwarza realizm.Można prubowac.A laminowanie drogie nie jest.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
czesiu
Admin
PostWysłany: Śro 22:50, 13 Lut 2008 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 20 Maj 2006

Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Byczyna\Opole
Płeć: Mężczyzna

Przykładowo... Zostaję trafiony przez Wasika w nogę
Ok. Jestem lekko ranny... Wasik nie może mnie dobić?
Czy mogę strzelić do Wasika?
Podbiega do mnie medyk? Czy można zabić medyka? Skoro medyk ma mnie opatrywać dosłownie kilka minut. Na małym terenie przy dużej presji ciężka sprawa.

Moim zdaniem trzeba byłoby te zasady mocno przerobić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
esco
Admin
PostWysłany: Śro 23:24, 13 Lut 2008 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 07 Lut 2007

Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kluczbork - Wrocław
Płeć: Mężczyzna

Zostales trafiony w noge -> padasz na ziemie -> losujeszk karte -> sprawdzasz zegark (po 10 min stan sie pogorsza o jedna range) -> wypadla karta RL -> (w tym momencie mozna cie np dobic) ->postepujesz zgodnie ze wskazaniami na tej karcie... podbiega medyk/teammate -> zostaje trafiony -> pada na ziemie -> losuje karte -> itp
Ranna konczyna mozna delikatnie poruszac ale nie mozna nia walczyc, jesli np. utrzymasz bron w drugiej rece (jesli zostales trafiony w jadna) to mozesz nia grac.

Proste jak budowa cepa. Tylko trza wymyslic co w przypadku WZW, bo to co jest w CCS jest zbyt skomplikowane na nasze ktrotkie rozgrywki.

PROSZE O KARTACH RAN PISAC W ODPOWIENIM TEMACIE!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez esco dnia Śro 23:28, 13 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Drużyny TRZYNASTKA - Kluczbork, Namyslow, Wolczyn, Byczyna Strona Główna -> Scenariusze Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare