Forum Forum Drużyny TRZYNASTKA - Kluczbork, Namyslow, Wolczyn, Byczyna Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
SARAJEWO 21.06

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Drużyny TRZYNASTKA - Kluczbork, Namyslow, Wolczyn, Byczyna Strona Główna -> Rozgrywki ASG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aasdf123
Szeregowy
PostWysłany: Śro 12:39, 10 Cze 2009 Powrót do góry
Szeregowy


Dołączył: 10 Cze 2009

Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żywocice
Płeć: Mężczyzna

Witam

Chciałbym wszystkich serdecznie zaprosić na strzelanke ASG, o to najważniejsze informacje:

Informacje ogólne:

Gdzie: Las obok Żywocic, mapa dojazdu zostanie dodana później
Kiedy: 21.06.2009
Zbiórka: 8:30
Rozpoczęcie: 9:00
Czas trwania: 6-7h
Minimalny wiek: 15+, osoby poniżej 18 roku życia muszą mieć pisemną zgodę rodziców.
Treść zgody:
Max fps: 500
Pirotechnika: Zabroniona.
Limit amunicji: Brak limitu.

Scenariusz:

"Sarajewo w ogniu"

Wstęp:
Scenariusz rozgrywa się na terenie kolo miasta Sarajewo. Helikopter USA przewoził głowice jądrowe z kodami odpalającymi do niej. Armia Alpha zastrzeliła helikopter i przechwyciła głowicę wraz z kodami. Armia Echo chce je teraz odzyskać i wysyła swój oddział na tereny Sarajewa. Armia Alpha do zestrzelenia maszyny użyła wyrzutni SAM. Żeby było weselej, oficer kontrwywiadu USA który był na pokładzie maszyny prawdopodobnie przeżył i ma przy sobie koperty z kodami odpalającymi do tego typu głowicy.

Drużyny:
- Drużyna Alpha – brak taśmy
- Drużyna Echo – taśma na obu ramionach

Rekwizyty:

- radia polowe, po jednym dla każdej drużyny
- Ciężka skrzynia z oznaczeniami (do niesienia przez 2 osoby)
- Zalakowane szare koperty, z kartką z kodem
- mapy

Przebieg scenariusza:

Odprawa Drużyny Echo
Nasz helikopter transportowy, kod "Hotel Tango" został zestrzelony przez wroga na terenie kolo miasta Sarajewo. Przewoził głowicę jądrową oraz kody odpalające do niej. Operacji dokonała Alpha, prawdopodobnie na zlecenie odbiorcy ładunku. Na pokładzie znajdowało się 2 pilotów i oficer kontrwywiadu, który miał dopilnować głowicy i kodów odpalających, które zostały przechwycone wraz z nią. Wiemy, że udało mu się katapultować, gdyż odebraliśmy sygnał SOS z awaryjnego nadajnika, ale prawdopodobnie został już przechwycony przez drużynę Alpha i nie wiadomo czy żyje. Dwóch naszych pilotów prawdopodobnie nie żyje. Macie usunąć zagrożenie ze strony wyrzutni SAM. Spodziewamy się ostrego oporu, ale myślę, że dacie radę. Ze względu na możliwość zestrzelenia naszych helikopterów desantowych zostaniecie zrzuceni w pewnej odległości od miejsca katastrofy. Waszym celem jest uratowanie rannego oficera jeśli przeżył, odnalezienie kodów i głowicy oraz odtransportowanie ich do punktu ewakuacji, z którego zaczynacie misję.

Cele misji
Cel główny: Zabezpieczyć skrzynię z głowicą oraz szarą kopertę z kodami i odstawić do punktu ewakuacji. Zniszczyć wyrzutnie SAM. Cele poboczne: Odnaleźć oficera i odstawić do punktu ewakuacji.

Odprawa Drużyny Alpha
Przechwyciliśmy i zestrzeliliśmy amerykański helikopter transportowy, wiozący na pokładzie głowice jądrowe oraz kopertę z danymi. Zestrzelenie helikoptera było świetną robotą. Ale wasze zadanie się jeszcze nie skończyło amerykanie zrzucili oddział komandosów na naszym terenie. Mają pewnie na celu odbicie ładunku, ale nie wykluczamy też możliwości ataku na wyrzutnie. Musicie więc obronić wyrzutnie za wszelką cenę. Waszym celem jest nie dopuścić ich do naszych informacji, bronić głowicy i danych o niej, oraz nie dać im zniszczyć naszych wyrzutni SAM.

Cele misji
Cel główny: bronić głowicy jądrowej oraz wyrzutni SAM. Cel poboczny: nie dopuścić ich do naszych informacji

Respwony:

Kiedy jedna ze stron odnosi straty w wysokości 70% + stan, automatycznie następuje respawn. Miejscem respawnu jest „kwadrat” na mapie znajdujący się o 1 pole „kratkę” jak kto woli, naprzeciw sił wroga. Ta jedna kratka odstępu na mapie traktowana ma być „orientacyjnie”. Trafiona osoba wycofuje się Z WIDOCZNĄ CZERWONĄ SZMATĄ.
Po przekroczeniu strefy, respown następuje w dwóch wcześniej wyznaczonych miejscach. Oczywiście też kiedy jedna ze stron odnosi straty w wysokości 70%. Ilość resp zostanie ustalona na miejscu spotkania.

Zasady specjalne:

- Wszystkie drużyny mają na bieżąco informować o swoich poczynaniach (np. o zdobyciu głowicy, znalezieniu rozbitka itd.). Ułatwi to koordynację działań (gdyby zaszły jakieś problemy)
Komunikacja w systemie PMR:
kanały 1-4 - Echo
kanały 5-8- Alpha

- Drużyna Echo po odzyskaniu głowicy i koperty z kodami musi udać się do strefy ewakuacji i odpalić kolorową świecę dymną (sygnalizacyjną). Maszyna przybędzie za 10 min. W tym momencie scenariusz automatycznie kończy się.

- Drużyna Echo posiada medyków. Medycy (zasada opcjonalna) Jedna osoba z drużyny (dwie, jeśli ilość graczy będzie duża) zostaje medykiem (musi nosić opaskę z krzyżem na ramieniu). Każdy medyk ma 10 bandaży elastycznych w apteczce, zwanych medpakami. Gdy któryś z członków drużyny zostanie postrzelony, kładzie się (lub po prostu siada) na ziemię. Jeśli medyk dotrze do rannego, może go opatrzyć, symbolicznie obwiązując jego ramię bandażem. "Operacja" trwa 1 min (2 w przypadku większej grupy uczestników) i pozwala rannemu uczestniczyć dalej w grze. Jeśli medyk zostanie ranny, nie może sam się uleczyć, musi się udać do respa.
- Osoba postrzelone z drużyny Echo, gdy widzi w pobliżu medyka, woła go i udziela mu pomocy, jeśli medyka nie ma w pobliżu, postrzelony udaje się do respa.


Przebieg :

8:30-> Zbiórka
9:00-> Rozpoczęcie scenariusza
15/16:00-> Zakończenie scenariusza(czas może się wydłużyć w zależności od szybkości działania oddziałów icon_smile.gif
Na zakończenie-> Ognisko, więc proszę zabrać z sobą jakieś kiełbaski lub co innego icon_smile.gif


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
aasdf123
Szeregowy
PostWysłany: Śro 12:41, 10 Cze 2009 Powrót do góry
Szeregowy


Dołączył: 10 Cze 2009

Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żywocice
Płeć: Mężczyzna

jak narazie jest okolo 30 osob

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
majster
Admin
PostWysłany: Śro 18:53, 10 Cze 2009 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 22 Sty 2007

Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Namysłow

Hmm nie znam was, nie znam terenu jechac w ciemno 85km troche za daleko wiecej do zachety poprosze Razz

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
aasdf123
Szeregowy
PostWysłany: Śro 20:18, 10 Cze 2009 Powrót do góry
Szeregowy


Dołączył: 10 Cze 2009

Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żywocice
Płeć: Mężczyzna

teren to las o zróżnicowanym poszyciu, może znasz Irona ? on tam czesto na zlotach różnych jest

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez aasdf123 dnia Śro 20:19, 10 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Drużyny TRZYNASTKA - Kluczbork, Namyslow, Wolczyn, Byczyna Strona Główna -> Rozgrywki ASG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare